(ASİME YAŞAR) Detay Maluliyet Tazminatı Hesaplama Sonucu

51

YIL , 10AY , 26GÜN

58

YIL , 9GÜN

2

YIL , 21GÜN

20

YIL , 6AY , 7GÜN

8.308,94 ₺

44.132,57 ₺

26.212,30 ₺

272.719,65 ₺

351.373,46 ₺

TARİH ARALIĞI GÜN SAYISI ASGARİ MAAŞ DÖNEM GELİRİ
06.10.2018 - 06.11.2018 30 1.633,57 ₺ 1.225,18 ₺
07.11.2018 - 07.12.2018 30 1.633,57 ₺ 1.225,18 ₺
08.12.2018 - 08.01.2019 30 1.633,57 ₺ 1.225,18 ₺
09.01.2019 - 09.02.2019 30 2.059,29 ₺ 1.544,47 ₺
10.02.2019 - 10.03.2019 30 2.059,29 ₺ 1.544,47 ₺
11.03.2019 - 11.04.2019 30 2.059,29 ₺ 1.544,47 ₺

TARİH ARALIĞI GÜN SAYISI ASGARİ MAAŞ DÖNEM GELİRİ
12.04.2019 - 12.05.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
13.05.2019 - 13.06.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
14.06.2019 - 14.07.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
15.07.2019 - 15.08.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
16.08.2019 - 16.09.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
17.09.2019 - 17.10.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
18.10.2019 - 18.11.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
19.11.2019 - 19.12.2019 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
20.12.2019 - 20.01.2020 30 2.059,29 ₺ 200,78 ₺
21.01.2020 - 21.02.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
22.02.2020 - 22.03.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
23.03.2020 - 23.04.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
24.04.2020 - 24.05.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
25.05.2020 - 25.06.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
26.06.2020 - 26.07.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
27.07.2020 - 27.08.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
28.08.2020 - 28.09.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
29.09.2020 - 29.10.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
30.10.2020 - 30.11.2020 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
01.12.2020 - 01.01.2021 30 2.368,85 ₺ 230,96 ₺
02.01.2021 - 02.02.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
03.02.2021 - 03.03.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
04.03.2021 - 04.04.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
05.04.2021 - 05.05.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
06.05.2021 - 06.06.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
07.06.2021 - 07.07.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
08.07.2021 - 08.08.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
09.08.2021 - 09.09.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
10.09.2021 - 10.10.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
11.10.2021 - 11.11.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
12.11.2021 - 12.12.2021 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
13.12.2021 - 13.01.2022 30 2.879,57 ₺ 280,76 ₺
14.01.2022 - 14.02.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
15.02.2022 - 15.03.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
16.03.2022 - 16.04.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
17.04.2022 - 17.05.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
18.05.2022 - 18.06.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
19.06.2022 - 19.07.2022 30 4.253,40 ₺ 414,71 ₺
20.07.2022 - 20.08.2022 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
21.08.2022 - 21.09.2022 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
22.09.2022 - 22.10.2022 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
23.10.2022 - 23.11.2022 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
24.11.2022 - 24.12.2022 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
25.12.2022 - 25.01.2023 30 5.500,35 ₺ 536,28 ₺
26.01.2023 - 26.02.2023 30 8.506,80 ₺ 829,41 ₺
27.02.2023 - 27.03.2023 30 8.506,80 ₺ 829,41 ₺
28.03.2023 - 28.04.2023 30 8.506,80 ₺ 829,41 ₺
29.04.2023 - 29.05.2023 30 8.506,80 ₺ 829,41 ₺
30.05.2023 - 30.06.2023 30 8.506,80 ₺ 829,41 ₺
01.07.2023 - 01.08.2023 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
02.08.2023 - 02.09.2023 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
03.09.2023 - 03.10.2023 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
04.10.2023 - 04.11.2023 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
05.11.2023 - 05.12.2023 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
06.12.2023 - 06.01.2024 30 11.402,32 ₺ 1.111,73 ₺
07.01.2024 - 07.02.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
08.02.2024 - 08.03.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
09.03.2024 - 09.04.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
10.04.2024 - 10.05.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
11.05.2024 - 11.06.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
12.06.2024 - 12.07.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
13.07.2024 - 13.08.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
14.08.2024 - 14.09.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
15.09.2024 - 15.10.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
16.10.2024 - 16.11.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
17.11.2024 - 17.12.2024 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
18.12.2024 - 18.01.2025 30 17.002,13 ₺ 1.657,71 ₺
19.01.2025 - 26.01.2025 7 0,00 ₺ 0,00 ₺

TARİH ARALIĞI GÜN SAYISI ASGARİ MAAŞ İRAT KAT SAYISI DÖNEM GELİRİ
27.01.2025 - 27.01.2026 365 17.002,13 ₺ 1,98 13.106,15 ₺
28.01.2026 - 28.01.2027 365 17.002,13 ₺ 1,98 13.106,15 ₺
29.01.2027 - 19.02.2027 21 17.002,13 ₺ 1,98 0,00 ₺

TARİH ARALIĞI GÜN SAYISI ASGARİ MAAŞ İRAT KAT SAYISI DÖNEM GELİRİ
20.02.2027 - 20.02.2028 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
21.02.2028 - 21.02.2029 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
22.02.2029 - 22.02.2030 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
23.02.2030 - 23.02.2031 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
24.02.2031 - 24.02.2032 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
25.02.2032 - 25.02.2033 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
26.02.2033 - 26.02.2034 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
27.02.2034 - 27.02.2035 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
28.02.2035 - 28.02.2036 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
29.02.2036 - 28.02.2037 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
01.03.2037 - 01.03.2038 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
02.03.2038 - 02.03.2039 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
03.03.2039 - 03.03.2040 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
04.03.2040 - 04.03.2041 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
05.03.2041 - 05.03.2042 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
06.03.2042 - 06.03.2043 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
07.03.2043 - 07.03.2044 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
08.03.2044 - 08.03.2045 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
09.03.2045 - 09.03.2046 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
10.03.2046 - 10.03.2047 365 17.002,13 ₺ 14,02 13.278,82 ₺
11.03.2047 - 14.09.2047 187 17.002,13 ₺ 14,02 7.143,28 ₺